Nederlandse Loterij is partner van TeamNL
- Sponsoring
- 16 mrt 2017 @ 12:24
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - PartnershipSport
- 16 mrt 2017 @ 12:24
- Redactie Sponsoring
De Nederlandse Loterij heeft zich als 'Partner van de Nederlandse Sport' verbonden aan TeamNL. NOC*NSF wist ook Rabobank en Heineken als partner aan zich te binden. Samen met Fila als kledingpartner en Toyota als global automotive-sponsor van IOC, dragen zij bij aan de successen van TeamNL.
De Nederlandse Loterij is een belangrijke financier van de Nederlandse Sport. De jaarlijkse afdracht is onmisbaar bij het organiseren van de sport in Nederland, voor groot en klein, in de volle breedte tot in de top en voor iedere doelgroep.
Niels Onkenhout, CEO van de Nederlandse Loterij: 'Nederlandse Loterij gaat voor een gelukkig en gezond Nederland. Nederlandse Loterij omarmt Team NL en we activeren het binnen zowel top,- breedte,- als gehandicaptensport. Als oer-Hollands bedrijf maken wij zo de Nederlandse topsport en Team NL zichtbaar voor heel Nederland, het hele jaar door. Nederlandse Loterij sluit graag aan bij de inspiratie, de trots en het nationale gevoel dat Team NL op belangrijke sportevenementen zoals de Olympische en Paralympische Spelen teweeg kan brengen. We zeggen niet voor niets: Waar heel Nederland wint!'
Partners van de Nederlandse sport zijn ook partners van TeamNL. Het gaat om Nederlandse Loterij, Rabobank en Heineken. Samen met kledingpartner Fila en automotive-sponsor Toyota dragen zij bij aan de successen van TeamNL op EK's, WK's en de Spelen.
Deze 'Partners van de Nederlandse Sport' zijn ingegaan op een gezamenlijke propositie van NOC*NSF en meer dan 25 sportbonden. Afgelopen vrijdag bundelden al deze bonden formeel hun krachten onder de noemer TeamNL, die overigens al langer wordt gehanteerd.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing