Terugblik op IEG: álles is sponsoring!

Terugblik op IEG: álles is sponsoring!
  • Sponsoring
  • 31 mrt 2017 @ 12:51
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • InspiratieInnovatieSponsoringTrends

De 34e editie van de IEG Sponsorship Conference in Chicago zit erop. Voor wie er niet bij kon zijn, deed Sportnext verslag via een serie video-interviews. De conclusie: 'Ontzettend inspirerend, verhelderend en vernieuwend.'

De afgelopen week hebben directeur Bob van Oosterhout van Triple Double Sportmarketing en CEO Peter Sprenger van Techonomy met dagelijkse video's verslag gedaan van de conferentie. In de laatste aflevering van 'Today at IEG' proberen ze alles samen te vatten. Nieuwe spelers van de digitale economie komen langzaam in het domein sport terecht, zo bewees de samenwerking tussen Airbnb en Audi. De belangrijkste conclusie: álles is tegenwoordig sponsoring en marketing.

Bekijk hieronder de eerste én laatste videoblog door Sprenger en Van Oosterhout.



Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken