Lied Paul de Munnik als cadeau van Opel voor alle Feyenoorders

Lied Paul de Munnik als cadeau van Opel voor alle Feyenoorders
  • Sponsoring
  • 14 apr 2017 @ 14:43
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SportmarketingVoetbalSponsoring

Paul de Munnik heeft een lied voor Feyenoord geschreven. Opel, tot 1 juli van dit jaar hoofdsponsor van Feyenoord, wist van zijn grote liefde voor de Rotterdamse club en benaderde de zanger met de vraag het unieke Feyenoord-gevoel terug te laten komen in een lied voor de club. Het resultaat is 'Geen club als Feyenoord', dat het diepgewortelde gevoel van clubliefde, hoop en standvastigheid beschrijft dat zo kenmerkend is voor Feyenoord-supporters.

Paul de Munnik: 'De honger naar sportief succes, hand in hand, door dik en dun en bij tegenslag nooit opgeven, dát zijn wat mij betreft de meest toepasselijke ingrediënten voor een lofzang op deze club. Het zou geweldig zijn als alle Feyenoorders, van legioen en selectie tot en met de koffiejuffrouw in De Kuip, het als hún lied ervaren. Het resultaat is mij als echte Feyenoord-supporter in elk geval uit het hart gegrepen.'

Opel heeft met veel van haar activiteiten in de afgelopen vier seizoenen geprobeerd zo dicht mogelijk bij het Feyenoord-gevoel te blijven en daarmee het partnerschap een treffende en waardevolle invulling te geven.

Jeroen Maas, woordvoerder Opel: 'We voelen ons intens met de club verbonden en we willen juist in deze fase iets blijvends achterlaten in de vorm van een lied dat ook ons Feyenoord-gevoel weerspiegelt. Een cadeau van Opel voor alle Feyenoorders.'

Met 'Geen club als Feyenoord' heeft Paul de Munnik een lied toegevoegd aan een groot aantal songs dat ooit gemaakt werd voor en/of over Feyenoord. Denk hierbij aan klassiekers als 'Hand in hand kameraden', 'Feyenoord, wat gaan we doen vandaag' en het in 1999 uitgebrachte 'Mijn Feyenoord' van Lee Towers.

 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken