Talent4Service sponsort rugbyteam Jong Oranje

Talent4Service sponsort rugbyteam Jong Oranje
  • Sponsoring
  • 4 apr 2017 @ 09:38
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsorshipSportHR

Talent4Service sponsort het nationale rugbyteam Jong Oranje bij het EK U18 dat plaatsvindt van 6 tot 16 april in Bretagne, Frankrijk. Met deze shirtsponsoring helpt het bedrijf Jong Oranje om hun droom waar te maken en voor het eerst deel te nemen aan het EK.

De kernwaarden van Rugby Nederland zijn respect, discipline en kameraadschap. Talent4Service staat ook voor deze kernwaarden en heeft daarom besloten het rugbyteam Jong Oranje U18 te sponsoren. Rugby is een teamsport: je kunt niet zonder elkaar. Alleen samen behaal je de beste resultaten. Ieder met zijn eigen talenten en vaardigheden. De arbeidsmarkt is in zekere zin ook een spel. Een spel van vraag en aanbod, het een kan niet zonder het ander.

Ook bij dit spel is discipline van belang. In het mensbeeld van Talent4Service staat deze kernwaarde zelfs centraal. Iedereen is welkom bij Talent4Service, ongeacht leeftijd of achtergrond, zolang kandidaten maar de discipline en motivatie hebben om de slag te gaan. Talent4Service biedt vacatures aan waarbij kandidaten de kans krijgen om naast hun baan een opleiding te volgen, zodat zij (weer) duurzaam aan het werk kunnen.

'Talent4Service heeft gekozen voor dit sponsorschap, niet alleen omdat wij dezelfde kernwaarden hebben als Rugby Nederland, maar ook omdat wij dit team graag een kans willen geven om op dit toernooi te schitteren en daarmee hun droom te verwezenlijken', aldus Jorien Wesseling, directeur van Talent4Service.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken