Heb jij de beste sponsorcase in jouw categorie? Stuur hem in!

Heb jij de beste sponsorcase in jouw categorie? Stuur hem in!
  • Sponsoring
  • 12 jul 2017 @ 09:48
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • SponsorRingSponsoring

De SponsorRingen worden op 30 november uitgereikt, de prestigieuze prijzen op het gebied van sponsoring. Je kunt nu laten zien wat jouw bedrijf in huis heeft door jouw inspirerende sponsorcase in te sturen in de categorieën Entertainment & Events, Maatschappij, Kunst & Cultuur, Sport, Gesponsorde en Smart Budget. Let op: de inschrijftermijn sluit 20 september.

Ding jij mee naar de hoofdprijs? Tijdens de uitreiking worden ook de Sponsor Personality van het Jaar en de Sponsor van het Jaar bekend gemaakt.

Timeline
5 juni:                 start aanmelden cases
20 september:     deadline inzending cases
30 november:      uitreiking SponsorRingen 2017 (Kromhouthal, Amsterdam)

Inspiratie
Wat heeft de winnaars van de SponsorRingen uitgedaagd om een case in te zenden? En hoe kijken ze erop terug? Laat je inspireren!

‘Al was het alleen maar om je succes goed op te schrijven’ - Hans Erik Tuijt (Heineken, Sponsor Personality)

‘Het is dé prijs voor alle merken die aan sponsoring doen en dat op een juiste en relevante manier laden en activeren’ - Chris Havinga (Brand New Live / Samsung, Winnaar Sport)

‘Het is het bewijs dat sponsoring werkt en het is erkenning voor de geleverde prestaties, zowel intern als extern’ - Niels Markensteijn, voorzitter bestuur SponsorRingen

‘Het winnen van de prijs leidt tot extra aandacht voor de case, trots bij de medewerkers en exposure voor het merk’ - Arno Schikker, Boskalis (Winnaar Maatschappij)

 

Ga naar de website voor meer informatie.

 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken