Rico Verhoeven merkambassadeur van PFM Underwear

Rico Verhoeven merkambassadeur van PFM Underwear
  • Sponsoring
  • 6 jun 2017 @ 09:43
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesBrandingEndorsementMerkenSport

Wereldkampioen kickboksen Rico Verhoeven heeft zichzelf als merkambassadeur verbonden aan PFM Underwear. Reclamebureau en aandeelhouder SuperRebel ontwikkelde het merk PFM Underwear, het logo, de huisstijl en de campagne 'Cover Your Ass'.

'We zijn niet alleen het reclame- en designbureau, maar ook aandeelhouder van dit jonge merk', zegt Lodewijk Varossieau, eigenaar van SuperRebel. 'Toen we de vraag kregen wie de nieuwe ambassadeur moest worden van het succesvolle boxershortmerk was er voor ons maar een optie: Rico Verhoeven. We zijn er dan ook zeer trots op dat de directie van PFM Underwear onder leiding van Pauline Mulder en Hans Remie een lange termijn partnership met Rico heeft kunnen sluiten.'

Een betere analogie bestaat volgens Varossieau niet. Het is de basis voor een wereldwijde 360-graden campagne, zowel on- als offline. 'Het zal geweldige content een heel veel fans voor het nieuwe merk gaan opleveren. Rico Verhoeven is de ultieme ambassadeur voor het merk en wij verheugen ons nu al op alle kick-ass campagnes die we in de komende jaren mogen gaan maken. Stoerder wordt het echt niet.'

 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken