Swoop nieuwe hoofdsponsor van Vitesse

Swoop nieuwe hoofdsponsor van Vitesse
  • Sponsoring
  • 13 jul 2017 @ 12:54
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • E-commerceMerkenSponsorshipVoetbal

Swoop is de nieuwe hoofdsponsor van Vitesse. De samenwerkingsovereenkomst is vandaag ondertekend op Papendal door algemeen directeur van Vitesse Joost de Wit en directeur-oprichter Joshua Kappen van Swoop. Tijdens de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal op zaterdag 5 augustus speelt Vitesse voor het eerst een officieel duel in het nieuwe tricot met de nieuwe shirtsponsor op de borst.

'Met dit sponsorschap kiest Swoop voor landelijke naamsbekendheid', zegt Vitesse-directeur Joost de Wit. 'Dat doen ze niet zomaar. Swoop is een snel groeiend bedrijf dat goed bij Vitesse past: ambitieus, ondernemend, innovatief en talentvol. We werken al een jaar samen en kijk ernaar uit dit te verstevigen en succesvol te maken.'

'Vitesse is een prachtige club met een betrokken achterban', aldus Joshua Kappen, oprichter van Swoop. 'Wij herkennen ons in de ambities en dragen daar graag aan bij.'

Wie zijn de sponsors van Vitesse?

Clean Mat Trucks staat als nieuwe mouwsponsor op het shirt. Prins Petfoods siert de rug van het geel-zwarte shirt en DunoAir is broeksponsor. Vitesse heeft sinds seizoen 2014|2015 een samenwerking met kledingpartner Macron. 

Hoofdsponsor Swoop levert ‘refurbished’ elektronica: de beleving en kwaliteit van een nieuw device, alleen dan voor minder geld. Daarbij gaat het om merken als Apple (iPhone, iMac, iPad) en Samsung, met de beleving en kwaliteit van een nieuw device, alleen dan voor minder geld. Door twee jaar garantie te bieden neemt het bedrijf de onzekerheid weg van enerzijds volledig refurbished toestellen (volledig opgeknapt) en anderzijds toestellen met gebruikerssporen. Ook die laatste categorie krijgt dezelfde garantie.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken