Telstar veilt shirtsponsorship via BrokerStreet

Telstar veilt shirtsponsorship via BrokerStreet
  • Sponsoring
  • 30 nov 2017 @ 16:40
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsorshipVoetbal

Voetbalclub Telstar stelt de borstpositie beschikbaar via een speciaal ingestelde veiling. Op het platform BrokerStreet kunnen bedrijven meebieden op het shirtsponsorship van de club. De veiling geeft bieders de kans om het komende halve seizoen voorop het Telstar-shirt te prijken.

Het zijn prachtige tijden voor Telstar. Een vierde plek, een overwinning op koploper NEC Nijmegen en volle tribunes. De Witte Leeuwen lopen weer met de borst vooruit, maar wel een kale borst. Met de decembermaand voor de deur maakt ook de club uit Velsen-Zuid een verlanglijstje, en daar staat één ding heel hoog op: een vaste shirtsponsor op de borst.

'Ondanks het mooie seizoen tot op heden, voelen wij toch een leegte', zegt algemeen directeur Pieter de Waard. 'Ons prachtige shirt mist op de borst nog iets heel belangrijks. Ondanks alle inspanningen en het sportieve resultaat is het ons nog niet gelukt om een vaste sponsor op voorkant van ons shirt te vinden. Daarom doen we het nu op een andere manier. Alle ondernemingen uit Nederland krijgen de mogelijkheid om mee te genieten van ons succes. Om mee te liften op onze positieve uitstraling en daarmee een onderdeel te worden van dit prachtige voetbolwerk.'

Telstar stelt de borstpositie op het eigen shirt via Brokerstreet.nl beschikbaar en spreekt over een primeur. Het idee is op zich niet nieuw: eerder gingen NAC en Go Ahead Eagles de Velsenaren voor, maar zij veilden de shirtpositie slechts voor een heel korte periode (een dag of een wedstrijd). 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken