Gardena sponsor RTL4-programma Eigen Huis en Tuin

Gardena sponsor RTL4-programma Eigen Huis en Tuin
  • Sponsoring
  • 21 dec 2017 @ 10:05
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • MerkenSponsorshipBranded contentTelevisie

Tv-tuinman Boer Tom gaat klussen met gereedschappen van Gardena. Het bekendste tuinmerk van Nederland is in 2018 de nieuwe sponsor van het RTL4-programma Eigen Huis & Tuin. Daarnaast blijft Gardena vaste tuinpartner van Robs Grote Tuinverbouwing op SBS6.

Commercieel directeur Paul Rebergen: 'Zichtbaarheid in tv-programma’s is voor ons een bewezen, impactvolle manier om de tuinierende consument te benaderen. We zijn er trots op dat vanaf komend jaar Gardena-producten, behalve in Robs Grote Tuinverbouwing, ook volop te zien zijn in Eigen Huis & Tuin. De programma’s bereiken via televisie, tablet, computer of smartphone gezamenlijk meer dan 1,2 miljoen kijkers per uitzending en de bijbehorende social mediakanalen zullen tevens zorgen voor extra bereik.' 

Naast de bekende snoei- en sproeigereedschappen zal Gardena in beide tv-programma’s de focus leggen op de automatische tuin met de smart system-producten waaronder robotmaaiers. Tevens zal er aandacht gegeven worden aan de sterk opkomende markt van de accugereedschappen.



Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken