KLM blijft tot 2020 titelsponsor KLM Open

KLM blijft tot 2020 titelsponsor KLM Open
  • Sponsoring
  • 15 dec 2017 @ 17:31
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringSport

KLM is ook in 2019 en 2020 titelsponsor van het KLM Open. Daarmee prolongeert de luchtvaartmaatschappij de samenwerking met een van de oudste golftoernooien van de European Tour met twee jaar. Eerder committeerde KLM zich al voor de editie van 2018.

KLM is sinds 2004 onafgebroken titelsponsor van het belangrijkste golftoernooi van Nederland. Met de verlenging van het titelsponsorschap tot en met 2020 krijgt de verbintenis tussen twee iconische Nederlandse merken een vervolg. 2019 wordt een bijzonder jaar omdat KLM 100 jaar bestaat en het KLM Open de 100ste editie viert.

Harm Kreulen, directeur KLM Nederland: 'Het doet ons plezier dat KLM zich na 2018 nog eens voor twee jaar verbindt aan het KLM Open. Het toernooi is een waardevol platform voor de gewenste ‘KLM-exposure’ en stelt ons in staat om een zeer groot aantal zakelijke relaties te ontvangen. Daarbij zijn het 100-jarig bestaan van KLM en de 100ste editie van het KLM Open echt unieke en opmerkelijke mijlpalen die er toe doen.'

Daan Slooter, KLM Open-toernooidirecteur: 'Het partnership tussen het Dutch Open en KLM is een van de langstlopende samenwerkingen in de Nederlandse sport en op de European Tour. Wij zijn bijzonder verheugd met het commitment van KLM om tot en met 2020 titelsponsor te blijven.'

Het KLM Open beleeft in 2018 de 99ste editie en vindt bij die gelegenheid voor de derde keer plaats op ‘The Dutch’ in Spijk.

 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken