Arag verlengt met KNVB

Arag verlengt met KNVB
  • Sponsoring
  • 11 jan 2018 @ 11:01
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringSponsorshipVoetbal

Arag verlengt zijn partnership met de KNVB-scheidsrechters tot 1 juli 2020. Daarmee blijft het verzekeringsbedrijf zich inzetten voor meer FairPlay binnen het Nederlandse voetbal.

Arag heeft zich in 2011 verbonden aan de KNVB Scheidsrechters. 'Een logische match', aldus Marc van Erven, CEO van Arag Nederland. 'Voor ons is het toepassen van juridische regels en het voorkomen en oplossen van conflicten dé verbinding met het werk van de scheidsrechters. Samen hebben we dan ook vanaf het begin het domein FairPlay als centraal thema genomen in het betaald, maar ook in het amateurvoetbal.'

Van Erven is trots 'dat we scheidsrechters door onze langjarige samenwerking het respect en waardering geven die ze verdienen'. De topman van Arag: 'Samen met de KNVB werken aan meer FairPlay op de velden, daar gaan we voor. Dat past bij onze maatschappelijke betrokkenheid als familiebedrijf.'

Waardevol partnership

Jean-Paul Decossaux, commercieel directeur KNVB: 'Wij zijn erg tevreden met deze vernieuwde samenwerking. Wij werken al sinds 2011 samen met Arag en het is mooi dat wij elkaar ook de komende drie jaar kunnen versterken. Al zeven jaar maken de Nederlandse scheidsrechters stappen en dit is iets waar zowel wij als Arag erg trots op zijn. De afgelopen jaren is Arag een goede partner gebleken en ook in de toekomst zal onze samenwerking ongetwijfeld zijn waarde weer bewijzen.'

Het succesvolle partnership tussen Arag en de scheidsrechters van de KNVB werd in 2013 bekroond met een SponsorRing. 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken