Niels Savenije en Robin van Vliet naar Players United

Niels Savenije en Robin van Vliet naar Players United
  • Sponsoring
  • 22 jan 2018 @ 10:01
  • 13649 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • PersonaliaSportmarketingCampagnesHR

Players United Events & Consultancy heeft zich versterkt met Robin van Vliet (Strategy & Concept) en Niels Savenije (Community & HR). De twee nieuwe functies geven invulling aan de huidige groei van het bureau.

Youri van Rijswijk, managing director van Players United Events & Consultancy: 'Met de komst van Robin en Niels zijn we over de volledige as van onze core business versterkt; Mensen en merken verbinden doormiddel van voetbal. Dit doen we van strategie en concept tot en met de executie. Waarbij de liefde voor het voetbal altijd leidend is in ons werk.'

Robin van Vliet is met zijn ervaring op gebied van media en sponsoring bij Radio538 en KNVB, een belangrijke aanvulling op het team van sportmarketeers en eventmanagers. Naast het ontwikkelen van nieuwe concepten en strategische partnerships, gaat hij werken op key accounts als ING, Red Bull en Nederlandse Loterij.

Community van flexwerkers

Niels Savenije wordt verantwoordelijk voor het kwalitatief uitbouwen van de flexwerkers-community. Bij al events en activaties maakt Players United gebruik van sportieve jongens en meiden uit deze community. Van Rijswijk: 'We willen meer bieden dan het sportieve bijbaantje en gaan actief aan de slag met de persoonlijke ontwikkeling van deze flexwerkers. Inmiddels zijn we een soort uitzendbureau voor kwalitatief, sportief Event personeel geworden.'

Robin van Vliet: 'Bij Players United krijg ik (weer) de kans om sport en commercie aan elkaar te verbinden. Elk merk heeft een verhaal te vertellen en voor de merken die dat willen doen door middel van voetbal is Players United de aangewezen gesprekspartner. In mijn rol als Strategy en Concept Manager mag ik mijzelf richten op de partnerships met deze merken en daar kijk ik erg naar uit.'

Niels Savenije: 'Als Community Manager wil ik Flexwerkers helpen bij hun ontwikkeling en actief betrokken houden bij Players United. Door te investeren in onze flexwerkers profiteren onze klanten van kwalitatief betere events.  Deze nieuwe functie kent alleen maar winnaars.'

Players United is een internationaal sportmarketing, - managementbureau met verschillende disciplines;  Management, Consultancy en Events. Momenteel werkt het bureauvoor klanten als ING, Ajax, Nederlandse Loterij, Heineken, Fox Sports, Red Bull, PwC en het Fonds Gehandicaptensport. 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken