Toto nieuwe naamgever van KNVB Beker
- Sponsoring
- 17 jan 2018 @ 00:44
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - MerkenSponsorshipVoetbal
- 17 jan 2018 @ 00:44
- Redactie Sponsoring
Toto, onderdeel van Nederlandse Loterij, is vanaf heden naamgever van de KNVB Beker. De sponsor maakte dit bekend tijdens de presentatie van de bokaal. Tot verlengt zijn partnership met de KNVB tot en met 2022.
Jean-Paul Decossaux, commercieel directeur van de KNVB: 'Wij zijn erg blij met de contractverlenging met Nederlandse Loterij tot en met 2022. Het co-naamgevend sponsorschap voor de Toto KNVB Beker is een mooie verruiming van de eerdere contracten met de Staatsloterij en Toto. Al vele jaren draagt Nederlandse Loterij met haar opbrengsten bij aan het Nederlandse voetbal. Bij deze contractverlenging hebben we ons als doel gesteld om het voetbal in Nederland nog meer van de samenwerking tussen de KNVB en vooral Toto te laten profiteren.'
Arno de Jong, directeur Marketing Nederlandse Loterij: 'Toto is al sinds 2009 trotse hoofdsponsor van de KNVB en is nu ook naamsponsor van de Toto KNVB Beker. Toto en voetbal zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Niet alleen omdat Toto in 1957 een initiatief was van de KNVB, maar vooral omdat Toto net zoals heel veel Nederlanders groot fan is van het Nederlandse voetbal. Bovendien past de spanning die het KNVB-bekertoernooi met zich meebrengt goed bij Toto.'
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing