Max Verstappen op derde editie Jumbo Racedagen

Max Verstappen op derde editie Jumbo Racedagen
  • Sponsoring
  • 1 feb 2018 @ 00:51
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • EvenementMerkenSportmarketingSponsoring

Voor de derde keer op rij organiseert Jumbo Supermarkten in samenwerking met Circuit Zandvoort, Red Bull Nederland en Verstappen Management de Jumbo Racedagen. Op zondag 20 en maandag 21 mei kunnen alle fans van Max Verstappen de Formule 1-ster weer van dichtbij in actie zien op het circuit in Zandvoort.

Het grootste race-event van Nederland belooft voor de liefhebbers weer hét dagje uit van het jaar te worden. De organisatie zorgt tijdens het Pinksterweekend voor nog meer spektakel en een nog grotere Formule-1 beleving. Daarnaast is er weer een indrukwekkend raceprogramma, is er meer entertainment en een uitgebreid food aanbod voor de hele familie. 

Frits van Eerd, algemeen directeur van Jumbo: 'We zijn ontzettend trots dat we ook dit jaar onze klanten weer een fantastisch evenement met hun grote sportheld kunnen bieden en onze passie voor racen met hen kunnen delen. We gaan er dit jaar een nóg groter feest van maken dan de afgelopen edities! Daarover binnenkort meer informatie.'

Net als bij de eerdere edities van de Jumbo Racedagen, kunnen klanten vanJumbo in de weken voorafgaand aan het evenement gratis duintickets bemachtigen bij aanschaf van een actieproduct. Op een later moment worden meer details over het programma van de Jumbo Racedagen bekendgemaakt. 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken