Amstel Gold Race werft alternatieve Ronde-Miss

Amstel Gold Race werft alternatieve Ronde-Miss
  • Sponsoring
  • 4 apr 2018 @ 12:17
  • 24494 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • ActivatieEvenementMarketingSportmarketingSport

De Amstel Gold Race is op zoek naar de rondemiss en -mister voor de aankomende editie op zondag 15 april. Ditmaal wordt niet op uiterlijk geselecteerd, maar op passie voor wielrennen.

Zoals dat traditioneel een onderdeel is van de wielersport wordt ook bij de Amstel Gold Race de mannelijke winnaar gehuldigd met een kus op de wang van twee rondemissen. Vorig jaar kreeg het grootste wielerevenement van Nederland ook een Ladies Edition, inclusief 'rondemisters'. Dit jaar gaat Amstel op zoek naar een rondemiss of -mister met een groot hart voor wielrennen. Het gaat immers niet alleen om de buitenkant, maar juist ook om de binnenkant. 

Leontien van Moorsel, koersdirecteur van de Amstel Gold Race Ladies Edition: 'Als winnaar is het natuurlijk geweldig om door een mede wielerfanaat te worden gehuldigd. Iemand die begrijpt hoe hard je al die tijd hebt moeten trainen om op het hoogste podium te staan. Dat we dat nu bij de Nederlandse klassieker gaan doen, vind ik een fantastische ontwikkeling.'

Rondemis(ter)s, opgelet!

Wielerfans met de ambitie om rondemiss of -mister te worden, kunnen zich tot en met 8 april opgeven door een leuk bericht of filmpje achter te laten in de comments van de video op de Amstel Facebook pagina. De gelukkige winnaars krijgen een geheel verzorgd Amstel Gold Race weekend.

Nederlands mooiste en zwaarste klassieker vindt plaats op 14 en 15 april. Op zaterdag nemen 15.000 (amateur) wielervrienden deel aan de Toerversie en op zondag 15 april worden de dames- en herenkoers verreden. 




Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken