Roompot blijft hoofdsponsor wielerploeg

Roompot blijft hoofdsponsor wielerploeg
  • Sponsoring
  • 19 apr 2018 @ 16:54
  • 22251 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SportSportmarketingSponsorship

Roompot Vakanties zal ook de komende twee jaar optreden als hoofdsponsor van de pro-continentale wielerploeg. De samenwerking is verlengd tot 2021, met een optie voor nog twee jaar.

Ook de afgelopen vier jaar trad Roompot Vakanties al op als hoofdsponsor. De 100% Nederlandse ploeg,  geleid door ploegleiders Michael Boogerd, Jean-Paul van Poppel en Erik Breukink, geeft aan verheugd te zijn met de verlenging van het sponsorcontract en beschrijft Roompot Vakanties, grootste aanbieder van vakantieparken in Nederland,  als een 'zeer betrokken sponsor'.

Michael Zijlaard, in 2014 nog een van de initiatiefnemers en van de start de teammanager van de ploeg, geeft aan: 'Wij zijn natuurlijk bijzonder verheugd met het vertrouwen dat Roompot Vakanties heeft gegeven in de toekomst van onze wielerploeg. We kunnen als organisatie nu de volgende stap zetten in onze groeiplannen en ambities.'

Teamprestatie
Jurgen van Cutsem (CEO) laat namens Roompot Vakanties weten blij te zijn de samenwerking met de wielerploeg voort te zetten. 'Met deze verlenging willen wij het signaal afgeven dat wij erg blij zijn met deze samenwerking, die wij dan ook graag in ieder geval nog de komende 2,5 jaar voortzetten.  We zijn een ambitieus bedrijf en zijn blij met deze verlenging van samenwerking de ambities van het team verder uit te kunnen rollen.'


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken