CSU promoveert in sponsorpiramide PSV
- Sponsoring
- 9 mei 2018 @ 00:13
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - VoetbalPartnershipZakelijk
- 9 mei 2018 @ 00:13
- Redactie Sponsoring
CSU verlengt en intensiveert de samenwerking met PSV. Het schoonmaakbedrijf, dat al ruim dertig jaar met de club samenwerkt, verbindt zich tot 2023 als Official Partner aan PSV.
Daarmee promoveert CSU in de sponsorpiramide van de club naar Official Partner. Voorheen was de schoonmaakleverancier van PSV als Official Sponsor aan de club verbonden. De samenwerking tussen CSU en PSV is de langstlopende na founder Philips.
'Sinds 1988 werken we zeer succesvol met PSV samen', reageert CSU’s voorzitter van de Raad van Bestuur John van Hoof op de contractverlenging. 'Langdurige relaties als deze zijn tegenwoordig een zeldzaamheid. Wij koesteren de samenwerking met PSV en zijn daarom een nieuwe, verbeterde en uitgebreidere overeenkomst aangegaan. Dat we deze samenwerking kunnen sluiten tijdens ons 50 jarig jubileum geeft ons kroonjaar extra glans.'
Samen innoveren
Onderdeel van de overeenkomst is dat PSV en CSU blijven innoveren, zoals het dit jaar deed met de implementatie van BeSense in het Philips Stadion. BeSense is een slim sensorsysteem dat anonieme data verzamelt over de bezetting, benutting en comfortwaarden van (werk)omgevingen. Met dit inzicht kan het beheer van een gebouw slimmer en efficiënter worden ingericht. Daarnaast steunt CSU de komende jaren de PSV Foundation substantieel. Met de foundation hebben PSV en CSU elkaar ook gevonden op het snijvlak van maatschappelijke relevantie. Iets wat beiden met trots uitdragen.
'Wij zijn erg blij met de nieuwe en uitgebreide vijfjarige samenwerking met CSU', reageert directielid Peter Fossen van PSV. 'Het bedrijf is al jarenlang gelieerd aan PSV, wat aantoont dat wij uitstekend bij elkaar passen. Met innovatieve projecten, één van PSV’s kernwaarden, willen we elkaar de komende jaren blijven opzoeken.'
Halve eeuw CSU
Schoonmaakbedrijf CSU viert dit jaar zijn 50e verjaardag. Ooit begonnen als een familiebedrijf, opgericht door de familie Van der Heijden, en inmiddels uitgegroeid tot één van de grootste schoonmaakbedrijven van Nederland. CSU is vanuit diverse vestigingen landelijk actief in schoonmaak. De onderneming heeft hoofdvestigingen in Uden, Amsterdam, Apeldoorn, Barendrecht, Eindhoven en Rijswijk.
CSU biedt werk aan 14.000 mensen. Het bedrijf is gecertificeerd met het OSB-Keurmerk, de CO2-prestatieladder en PSO-Trede 3. CSU ontving diverse keren het predikaat Best Managed Company. In 2018 werd CSU voor het vijfde jaar op rij gecertificeerd als 'Top Employer Nederland'. In hetzelfde jaar won CSU de Best Practice Award voor het samenwerkingsverband ‘FM Coalitie’.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing