Defensie hoofdpartner van Nemo

Defensie hoofdpartner van Nemo
  • Sponsoring
  • 25 mei 2018 @ 16:09
  • 17527 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • InnovatieSponsorshipPartnership

Nemo Science Museum en het ministerie van Defensie gaan vanaf juli een meerjarig partnerschap aan. Beide partners zijn overtuigd van het belang om de interesse van jongeren voor wetenschap en technologie al vroeg te stimuleren.

'Nemo is verheugd dat Defensie, een partner met veel technologische kennis en kunde, zich aan ons verbindt. Via dit partnership steunen ze de activiteiten binnen en buiten het museum', aldus Michiel Buchel directeur-bestuurder van Nemo.

Luitenant kolonel Stefan Nommensen, hoofd Recruitment van Defensie, en Michiel Buchel, directeur-bestuurder van NEMO, ondertekenen een intentieverklaring in NEMO. Fotografie: Nichon Glerum.

Het partnership bouwt voort op de eerdere geslaagde samenwerking tussen NEMO en Defensie. Zo was Defensie logistiek partner bij de testdag en het lanceerevenement van de CanSat competitie. De CanSat competitie is een uitdagend project voor havo en vwo scholieren waarbij ze zelf een satelliet maken ter grootte van een frisdrankblikje. 

'Bij Defensie speelt techniek een steeds grotere rol. Immers, geen vrede en veiligheid zonder techniek. Als een van de grootste werkgevers van Nederland is het voor Defensie daarom belangrijk dat de jeugd in een vroeg stadium wordt geënthousiasmeerd voor techniek', aldus luitenant kolonel Stefan Nommensen, hoofd Recruitment van Defensie.

Defensie beschermt wat ons dierbaar is. Militairen verdedigen Nederland, de (economische) belangen en bevriende landen. Ze komen op voor anderen en ondersteunen bij rampen. Zo draagt Defensie bij aan vrede, vrijheid en veiligheid in de wereld.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken