Dentons sponsor van Volvo Ocean Race in Den Haag

Dentons sponsor van Volvo Ocean Race in Den Haag
  • Sponsoring
  • 1 mei 2018 @ 11:39
  • 16753 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SportmarketingEvenementSponsorship

Advocatenkantoor Dentons verbindt zich als ‘presenting sponsor’ aan de finish van De Volvo Ocean Race Den Haag. In juni van dit jaar eindigt de langste en zwaarste zeilrace ter wereld voor het eerst in de historie in Nederland.

De Volvo Ocean Race is een van ’s werelds grootste topsportevenementen. Op 22 oktober 2017 zijn de zeilers de race gestart in Alicante, Spanje. Na 45.000 gezeilde zeemijlen, over 4 oceanen, 6 continenten en 12 steden, is Den Haag de ultieme eindbestemming.

De finish van de Volvo Ocean Race belooft een onvergetelijk sportmoment te worden. Van 24 juni tot en met 1 juli 2018 is Den Haag als eindbestemming het centrum van de Nederlandse en internationale zeilwereld waar de boten finishen en de laatste punten worden verdeeld.

Race Village

De Race Village van de Volvo Ocean Race is toegankelijk voor het publiek en gratis te bezoeken. Naast het volgen van de race zijn er meerdere attracties, evenementen en sportactiviteiten voor de toeschouwers. Er worden in een week tijd zo’n 300.000 tot 400.000 bezoekers verwacht. De organisatie is in handen van TIG Sports.

Marien Glerum, managing officer bij Dentons Netherlands: 'Dentons’ samenwerking met de Volvo Ocean Race Finish past perfect bij de cultuur en kernwaarden van ons kantoor. Het mondiale karakter van de race en de samenwerking tussen verschillende nationaliteiten binnen de teams zijn hier uitstekende voorbeelden van. Wat ons het meeste aanspreekt is de drang om continu te willen verbeteren en innoveren. In ons streven om het advocatenkantoor van de toekomst te zijn, zijn we altijd op zoek naar nieuw talent, altijd op zoek naar een nog betere prestatie voor onze cliënten. We zien deze drive naar innovatie ook bij de deelnemers en we zien uit naar een fantastisch evenement.'

'Middenin de samenleving'

Niels Markensteijn, managing partner van sportmarketingbureau TIG Sports: ‘Wij zijn verheugd met de samenwerking met Dentons. Het is zeer waardevol dat een internationaal en toonaangevend advocatenkantoor als Dentons partner wordt van de finish. Het geeft wederom aan dat grote multinationals de waarde zien in de Volvo Ocean Race Finish in Den Haag.'

Wendela Raas, managing partner bij Dentons Netherlands: 'Als ‘s werelds enige polycentrische advocatenkantoor, vinden wij het heel belangrijk om midden in de samenleving te staan. Om Dentons’ succesvolle lancering in de Nederlandse markt te vieren, iets meer dan een jaar geleden, sponsoren we graag dit evenement om iets terug te geven aan onze cliënten en het grotere publiek in Nederland.'


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken