Miller&Monroe kledingsponsor van LottoNL-Jumbo

Miller&Monroe kledingsponsor van LottoNL-Jumbo
  • Sponsoring
  • 3 mei 2018 @ 15:42
  • 21933 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SportSponsorshipMerken

De wielrenners en staf van wielerploeg LottoNL-Jumbo zullen voortaan gekleed gaan in een casual collectie van het Nederlandse modewinkelmerk Miller&Monroe. Beide partijen zijn een kledingsponsorship voor drie jaar aangegaan.

Onderdeel van de deal is dat het logo van Miller & Monroe op de meeste communicatie-uitingen van Team LottoNL-Jumbo komt te staan.

Manager Richard Plugge van het wielerteam toont zich zeer tevreden met de nieuwe partner en het uitgebreide kledingpakket: 'Het is belangrijk dat we als team altijd een mooie, uniforme uitstraling hebben. We komen op veel uiteenlopende plekken, in wisselende weersomstandigheden. In de casual outfits van onze nieuwe kledingsponsor Miller&Monroe komen renners en personeel voortaan altijd goed voor de dag.'

Philippe Hes, bestuurder bij Miller&Monroe, is blij met de samenwerking, waartoe hij zelf het initiatief nam: 'Het is bijzonder om als sponsor deel uit te maken van deze ambitieuze ploeg. Een aanzienlijk deel van ons mannelijke klantenbestand is wielerfan of fietst zelf ook. Bovendien groeit het aantal vrouwelijke wielerliefhebbers snel. Bij de modieuze casual kledinglijn van Miller&Monroe staan -kwaliteit, pasvorm en draaggemak centraal.  Die feedback krijgen we ook terug van de renners en andere leden van Team LottoNL-Jumbo.’


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken