Nederlandse bedrijven omarmen Volvo Ocean Race Finish

Nederlandse bedrijven omarmen Volvo Ocean Race Finish
  • Sponsoring
  • 31 mei 2018 @ 10:19
  • 11502 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Geen tag

Mede dankzij de inzet van een groot aantal Nederlandse bedrijven worden tussen 24 juni en 1 juli allerlei festiviteiten georganiseerd in de haven van Scheveningen. De week volgt op de afsluiting van de Volvo Ocean Race.

In een Race Village van zo een 5 hectare (10 voetbalvelden) kunnen de bezoekers het avontuur van deze legendarische race straks zelf virtueel beleven. Dit Race Village is net op tijd af voor een groots en warm Haags onthaal voor de zeven deelnemende teams na meer dan 80.000 kilometer racen rond de wereld. Dit alles wordt mede mogelijk gemaakt door een aantal sponsoren en eventpartners. Maar de rol van de leveranciers van dit historische sportevenement blijft vaak onderbelicht. Bij deze de aandacht die ze verdienen:

Host city suppliers (in alfabetische volgorde)

•            Baggerbedrijf De Boer

•            Barton & Guestier

•            Champagne Pommery

•            Cornelis Vrolijk

•            Exterion Media

•            Faber Exposize

•            Heineken

•            HTM

•            Kyocera Document Solutions

•            Losberger De Boer

•            SWKGroep

•            Traffic Support & Crowd Support

•            Van Lanschot Chabot

•            Vermaat

•            VolkerWessels Vastgoed

 

Ervaar het avontuur
De Volvo Ocean Race is de langste en zwaarste zeilrace voor gemengde teams. In ‘The Race Village’ in Den Haag kan de bezoeker het avontuur van deze race zelf virtueel ervaren. De aankomst belooft voor de zeilers en de paar honderdduizend bezoekers een onvergetelijk sportmoment te worden. Zie hier de link naar het programma voor deze week.

Op weg naar Europa
De zeven deelnemende teams in de legendarische Volvo Ocean Race zijn op dit moment in Cardiff, Wales. Daar starten ze weer op 10 juni voor de 10de etappe naar Gotenburg. Op 21 juni start in Gotenburg de laatste etappe, een sprint van ongeveer drie dagen, naar de Ultieme Bestemming Den Haag. 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken