Amsterdam Open Air zonder cash en munten maar met Mastercard

Amsterdam Open Air zonder cash en munten maar met Mastercard
  • Sponsoring
  • 8 jun 2018 @ 09:09
  • 17803 x gelezen
  • Link
  • Redactie Design
  • Activatie

Mastercard maakte in samenwerking met ID&T van Amsterdam Open Air één van de eerste Nederlandse festivals zonder cash en munten. Om dat te vieren organiseerde FCB Amsterdam namens Mastercard ‘onbetaalbare’ activaties op het festivalterrein.

Mastercard-houders hadden een eigen fastlane, werden verrast met festivaltegoed, kregen een verblijfsupgrade en op het terrein zwierf de allergrootste Mastercard ter wereld rond. Festivalbezoekers werden uitgedaagd om deze samen naar een speciale stand te brengen en er contactloos mee te betalen. Voor de moeite kregen zij een ‘rondje van de zaak’ waarbij champagne werd geschonken.

FCB Amsterdam is verantwoordelijk voor strategie en concept. De productie van de diverse content werd samen met Fast Forward Film gedaan.

Credits

Opdrachtgever: Mastercard

Director Marketing & Communications Netherlands: Marene Arnold

Bureau: FCB Amsterdam

Concept: Viet Ta Trong & Wouter Kampman

Chief Creative Officer: Massimo van der Plas

Account: Fabienne Molleman

Producer: Malin Nilsson

Production Company: Fast.Forward.Film

Regisseur: Thomas Melgers

Cameraman: Rico Franse

Editors: Bas van Schellen & Eduard Grob

Fotograaf: Jelle Draper

Event organisatie: BAAS Amsterdam

Managing Director: Bas Ouweneel

Social Media: Isobar Netherlands

Social Producer: Mark Werkman




Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken