Auping blijft KNHB trouw
- Sponsoring
- 26 jun 2018 @ 07:01
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - MerkenPartnershipSponsorshipSport
- 26 jun 2018 @ 07:01
- Redactie Sponsoring
De samenwerking tussen Auping en de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB) is verlengd tot juni 2022. De slaapspecialist is sinds juni 2015 één van de official partners van de hockeybond.
Algemeen directeur Auping Jan-Joost Bosman en KNHB directeur Erik Gerritsen ondertekenden het contract op 23 juni tijdens de eerste speeldag van de Rabobank Hockey Champions Trophy 2018 in Breda.
Binnen het partnership zet Auping haar expertise op het gebied van slapen in om bij te dragen aan de sportieve ambities van de KNHB en van alle hockeyers in Nederland. Auping biedt als ‘Sponsor van de Rust’ sporters de mogelijkheid om alles uit zichzelf te halen door goed te slapen en te rusten.
'Slapen en scoren gaan hand in hand'
Erik Gerritsen, directeur KNHB: 'We zijn trots dat we onze goede relatie met Koninklijke Auping kunnen voortzetten. We juichen het toe dat lokale Auping Plaza-dealers de samenwerking aangaan met hockeyverenigingen bij hen in de buurt. Het partnership brengt het belang van écht goed slapen onder de aandacht van 255.000 actieve hockeyers en nog veel meer hockeyfans.'
Jan-Joost Bosman, algemeen directeur Auping: 'Slapen en scoren gaan hand in hand. Goed uitgerust zijn zorgt ervoor dat je een topprestatie kunt leveren op het veld en daarbuiten. Koninklijke Auping en de KNHB gaan samen voor goud en vullen elkaar daar perfect in aan. Wij zetten onze expertise op het gebied van slapen dan ook graag in om bij te dragen aan de sportieve ambities van de KNHB.'
Auping werkt al 130 jaar aan oplossingen op het gebied van slaap en de kracht van rust. Onze overtuiging: een uitgeruste wereld is een mooiere wereld. Elke dag weer wordt er gewerkt aan het ultieme slaapcomfort van morgen. Het is onze missie om met passie en nieuwsgierigheid te werken aan producten en diensten die ervoor zorgen dat je uitgerust bent en ontspannen, energiek, alert en vriendelijk je leven kunt leiden. Duurzaamheid, design en innovatie staan daarbij centraal.
Jan-Joost Bosman en Erik Gerritsen (KNHB/Willem Vernes)
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing