Centric gaat niet mee naar de kelder met Sparta Rotterdam

Centric gaat niet mee naar de kelder met Sparta Rotterdam
  • Sponsoring
  • 4 jun 2018 @ 11:43
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringSponsorship

Na de degradatie van Sparta Rotterdam zijn Centric en de club met elkaar in gesprek gegaan over het hoofdsponsorschap. De Eredivisie was een belangrijke voorwaarde om onze naam als hoofdsponsor aan de club te verbinden.

We hebben besloten de weg vrij te maken voor andere geïnteresseerden. Hans Schrijver, CCO Centric: ‘We vinden het bijzonder jammer dat Sparta is gedegradeerd. We gingen samen voor een langdurig partnership en hebben hierin geïnvesteerd. Wel hebben we vanaf het begin met elkaar afgesproken dat de Eredivisie een belangrijke voorwaarde is om als hoofdsponsor succesvol invulling te geven aan onze doelstellingen. Helaas nemen we daarom nu afscheid als hoofdsponsor. We kijken met veel plezier terug op de samenwerking en dragen de club een warm hart toe. Onze relaties en medewerkers hebben genoten van de geweldige sfeer op het Kasteel en we zijn er trots op dat we onze naam hebben mogen verbinden aan deze club met een uitstekende jeugdopleiding, aansprekende historie en een –  mede dankzij de supporters – sfeervol stadion.’

Dave van der Meer, manager commerciële zaken Sparta Rotterdam, betreurt de beslissing. ‘Natuurlijk is dit spijtig voor ons. We hadden de intentie de samenwerking steeds verder uit te bouwen. Dat zal nu wat betreft het hoofdsponsorschap stoppen, maar we zijn wel met Centric in gesprek over een andere invulling van het sponsorschap.'

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken