Melkweg kiest voor Kornuit

Melkweg kiest voor Kornuit
  • Sponsoring
  • 7 jun 2018 @ 09:59
  • 9025 x gelezen
  • Link
  • Redactie Design
  • Kunst & Cultuur

Bezoekers van Popcultuurpodium Melkweg kunnen voortaan een Kornuit bestellen als ze aan de bar staan. Stichting Melkweg en Koninklijke Grolsch hebben voor het biermerk Kornuit een meerjarige samenwerking getekend. De bierbrouwer wordt daarmee de exclusieve bierleverancier voor de Melkweg in Amsterdam.

Naast de beschikbaarheid van bier gaan de partners binnen de samenwerking ook aan de slag met het creëren van een nog betere beleving voor bezoekers van de Melkweg.

Geert van Itallie, algemeen directeur Melkweg: ‘In de Melkweg staan gevestigde namen naast jong opkomend talent en krijgen opkomende stromingen de kans een breed publiek te bereiken. Het eigenzinnige karakter van de Melkweg sluit naadloos aan bij het biermerk Kornuit. Beide richten zich op het creëren en beleven van mooie momenten. Ook duurzaamheid is een belangrijk element in de samenwerking.’

Geert van Baal, regionaal account manager horeca bij Koninklijke Grolsch: ‘Muziek en Kornuit zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Het creëren en delen van mooie momenten willen we nog meer gaan uitdragen. We vinden het dan ook geweldig de komende jaren samen met de Melkweg op te trekken en elkaar waar mogelijk te versterken. Samen willen we bouwen aan de toekomst van een nieuwe muziekbeleving en zo de bezoeker een perfecte avond te laten ervaren.’


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken