BinckBank sponsor van De Avondetappe

BinckBank sponsor van De Avondetappe
  • Sponsoring
  • 4 jul 2018 @ 10:47
  • 13537 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
  • Sport

BinckBank verbindt komende maand tijdens de Tour de France zijn naam aan het wielerprogramma De Avondetappe van de NOS en is aan de start en aan het eind van het programma op NPO1 te zien met een billboard met de tekst: “BinckBank, supporter van NOS De Avondetappe”.

In 2017 vebond BinckBank zich al voor vijf jaar aan de BinckBank Tour. Deze grootste meerdaagse wielerronde door Nederland en België werd in 2017 gewonnen door Tom Dumoulin.

Het opnieuw door Dionne de Graaff en Herman van der Zandt gepresenteerde De Avondetappe was het afgelopen jaar met gemiddeld 969.000 kijkers het populairste wielerprogramma op de Nederlandse televisie.

‘De sponsoring en zichtbaarheid van BinckBank in De Avondetappe past goed binnen de huidige strategie van de bank om een bredere financiële instelling te worden voor een breder publiek. BinckBank wil Nederlanders daarbij helpen om sparend en beleggend financieel onafhankelijk te worden’, aldus Daniël Oosterwaal, marketing manager bij Binck Nederland. ‘Behalve het vergroten van de naamsbekendheid via de in de laatste jaren snel in populariteit gegroeide wielersport passen BinckBank en wielrennen daarnaast ook goed bij elkaar. Net als beleggers nemen wielrenners graag zelf de regie in handen en stippelen hun eigen route uit. Dat vraagt om een bepaalde mentaliteit: niet opgeven, doorbijten bij tegenslag en trots zijn op overwinningen. Het is de mentaliteit van mensen die zelf verder willen komen, die onafhankelijk hun eigen weg kiezen. Het is de mentaliteit die Binck herkent. Het is geen toeval dat een groot deel van onze klanten van wielrennen houdt.’


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken