Nedmag sponsort Veenkoloniaal Symfonie Orkest

Nedmag sponsort Veenkoloniaal Symfonie Orkest
  • Sponsoring
  • 18 jul 2018 @ 14:18
  • 17519 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Kunst & CultuurMuziekSponsorship

Het Veenkoloniaal Symfonie Orkest (VKSO) heeft een nieuwe sponsor: zoutwinningsbedrijf Nedmag. Het sponsorgeld wordt besteed aan de nieuwe website van de VKSO. Ook gaat Nedmag bijdragen aan muzikale projecten.

Nedmag is een zoutwinningsbedrijf dat enorm zuiver magnesiumzout wint. De link tussen Nedmag en het VKSO is snel gelegd: het bedrijf is gevestigd in de veenkoloniën van Veendam. Volgens Nedmag is deze regio uniek op deze wereld omdat op geen enkele andere plek zo zuiver magnesiumzout is te vinden als in de grond onder Veendam. Nedmag steunt de ontwikkeling van kunst en cultuur graag om de regio en het VKSO meer onder de aandacht te brengen.

Het VKSO heeft de sponsoring besteed aan het creëren van een nieuwe website. De nieuwe website is een goed middel om de talenten en evenementen van het VKSO uit te lichten en daarmee een groter publiek aan te trekken. Daarnaast wordt er druk gewerkt aan het opstarten van 'nieuwe spannende projecten'. Hier zal Nedmag ook een bijdrage aan leveren.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken