PSV Vrouwen heeft eerste eigen sponsor

PSV Vrouwen heeft eerste eigen sponsor
  • Sponsoring
  • 20 jul 2018 @ 11:35
  • 10740 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
  • Sport

Arbodienstverlener Goed verbindt zich voor drie seizoenen als partner aan PSV Vrouwen. Het bedrijf is de eerste partner die zich specifiek aan het vrouwenvoetbal verbindt.

PSV en Goed ondertekenden de overeenkomst vanochtend in het Philips Stadion. Goed verbindt zich exclusief als partner aan PSV Vrouwen en gaat als arbodienst samenwerken met de PSV-organisatie.

Directeur Emile van der Linde van Goed (links op de foto): ‘We hopen de kennis die wij als arbodienst van andere betaald voetbal-organisaties meenemen, te kunnen benutten voor en bij PSV. We zullen de topsport mentaliteit van de club en PSV Vrouwen van harte adopteren in onze werkwijze en visie.’

‘Dit is een belangrijke stap voor PSV Vrouwen en een mooie mijlpaal voor het vrouwenvoetbal binnen onze club’, aldus directielid Peter Fossen namens PSV. ‘Goed heeft een onderscheidend karakter en kiest vol enthousiasme en overtuiging voor PSV Vrouwen. Met dit partnership claimt Goed een voortrekkersrol in sponsoring van ons vrouwenteam. Ik verwacht dat met Goed aan boord meerdere sponsors zullen volgen en we gaan met hen in ieder geval een uitdagende periode tegemoet.’


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken