Telecombedrijf PHC verlengt drie jaar met PSV

Telecombedrijf PHC verlengt drie jaar met PSV
  • Sponsoring
  • 14 aug 2018 @ 10:39
  • 17795 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • InnovatieSponsorshipVoetbal

PHC Tailored Telecom verlengt zijn sponsorcontract met PSV voor drie jaar. Het bedrijf, inmiddels Official Sponsor, was al tien jaar verbonden aan de landskampioen.

Het Eindhovense telecombedrijf neemt opnieuw alle telecommunicatie voor het personeel van PSV uit handen. Hiermee heeft de club geen omkijken meer naar het beheer en de abonnementen. Medewerkers kunnen zelf een toestel uitzoeken en PHC regelt alle randzaken. Ook aan de beveiliging van de toestellen en tablets is gedacht, net als de PHC VIP Service.

Innoveren op z'n Eindhovens

Hans Loots, directeur van PHC: 'Wij staan voor innovatie, een waarde waarmee wij PSV ondersteunen om de concurrent een stapje voor te blijven. We spelen beiden op topniveau en moeten elke dag alles uit de kast halen om aan de top te blijven. Dat kan alleen als je het beste van het beste biedt, en voorop loopt in ontwikkelingen. Dit is ook de enige manier waarop PHC werkt, en wat we dus ook bieden aan PSV. Door het sponsorschap met PSV willen we laten zien dat wij dé telecomleverancier zijn voor de slimste regio van Nederland, én ver daarbuiten.'

Dat ze zich onderscheiden, bewijst PHC niet alleen met hun zorg uit handen nemende oplossingen, maar ook met acties en evenementen die ze samen met PSV opzet. Frans Janssen van PSV: 'Afgelopen jaar stelden wij onze grasmat een dag ter beschikking aan onze sponsoren. Wat PHC heeft weten neer te zetten met het unieke en spectaculaire Très Gras Event hebben wij nog nooit gezien. Innovatie is niet voor niets een kernwaarde van zowel PHC als PSV. We kijken nu al uit naar wat ze nog meer gaan organiseren en zijn trots daar deel van uit te maken.'

Wat voor bedrijf is PHC?

PHC bestaat inmiddels ruim twintig jaar en is onder leiding van eigenaar Hans Loots uitgegroeid tot een bedrijf met ruim 55 medewerkers. Vanuit het hoofdkantoor in Eindhoven en de regionale vestigingen richt PHC zich op het Midden- en Grootbedrijf in heel Nederland en voorziet klanten van alles op het gebied van communicatie. Met het motto ‘Klaar voor morgen’ biedt PHC de beste, slimste en meest efficiënte producten om het werk van haar klanten zo makkelijk en prettig mogelijk te maken.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken