Visa verlengt met IOC tot 2032

Visa verlengt met IOC tot 2032
  • Sponsoring
  • 7 aug 2018 @ 10:57
  • 16528 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • MerkenEvenementPartnershipOlympische SpelenSport

Visa en het Internationaal Olympisch Comité (IOC) hebben hun samenwerking verlengd tot 2032. Het creditcard-bedrijf blijft ook steun verlenen aan het Internationaal Paralympisch Comité (IPC) en de Paralympische Spelen.

IOC-president Thomas Bach is 'particularly happy' met het verlengde partnership. 'Visa is one of the founding members of our TOP Programme. Our partnership with Visa demonstrates a shared commitment to the legacy of the Olympic Games and the global Olympic Movement. Visa has always been a driving force for innovation on the world's stage.'

Al Kelly, CEO van Visa, benadrukt de samenwerking sinds 1986. 'We always brought the latest payment innovations and digital experiences to the Olympic Games, all while helping athletes in their quest to achieve greatness. By continuing our support of the Olympic Movement and the Olympic Games through 2032, we will ensure the next generation of athletes, fans, cardholders and clients are able to get more out of their Olympic experience, and be part of a movement that inspires and unites us all to do great things.'

TOP Partner Programme

Visa is van begin af aan lid van het Worldwide TOP Partner Programme van IOC en droeg bij aan alle Olympische Spelen sinds 1986. Ook in de komende jaren gaat Visa lokale organisatiecomités helpen met digitale betaalvoorzieningen tijdens de Olymische evenementen. Ook de Paralympische Spelen blijven onderdeel uitmaken van de samenwerking.

Tsunekazu Takeda, IOC's Marketing Commission Chairman: 'Today's announcement demonstrates both the strength of our enduring partnership with Visa, one of the original founding members of the global TOP programme, as well as the long-term appeal of the Olympic Movement for the world's leading companies.'

Visa voorziet volgens Lynne Biggar, Visa's Chief Marketing and Communications Officer in veilige en snelle betaalvormen die grenzen en munteenheden overstijgen. 'The Olympic Games provides an unparalleled opportunity to promote the Visa brand at both a local market level and globally.'


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken