Autopartner voor Dam Tot Damloop
- Sponsoring
- 21 sep 2018 @ 10:35
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - EvenementSportPartnershipSponsoring
- 21 sep 2018 @ 10:35
- Redactie Sponsoring
Komend weekend vindt de Dam Tot Damloop plaats. Dusseldorp BMW uit Zaandam is de allereerste automotive-partner van het daarbij horende Dam tot Dam Park.
Dusseldorp is één van de grootste premium autobedrijven van Nederland en dealer van de merken BMW en Mini. Een aantal bijzondere BMW-modellen zijn aankomend weekend te bekijken in het Dam tot Dam Park. Ook rijdt de organisatie tijdens het event in een aantal BMW’s.
Het Dam tot Dam Park is in vijf jaar tijd uitgegroeid tot de centrale plaats waar bedrijventeams, deelnemers en supporters van alle sportieve Dam tot Dam evenementen samenkomen, om hun sportieve prestaties te vieren. Dit weekend verwachten wij 40.000 personen in het Dam tot Dam Park. Mario van Swaaningen, Vestigingsdirecteur Dusseldorp BMW Zaandam, is trots dat ze als eerste automotivepartner, aanwezig zijn in het Dam tot Dam Park. “Op deze manier willen wij onze betrokkenheid en bekendheid in de regio vergroten. Uiteraard doen wij ook met een team mee aan de Damloop.”
Voor Dusseldorp BMW is dit een uitermate geschikte plaats om de sportieve mensen in aanraking te laten komen met een aantal BMW-modellen. Zo staan de BMW i8 Roadster, de BMW M5 en de BMW X4 op het Park.
Managing director van SportVibes, Hans-Willem Dicke, die met zijn team verantwoordelijk is voor de productie en exploitatie van het Dam tot Dam Park, vertelt: ”Het is mooi dat we BMW, een sportief merk, kunnen binden aan het Dam tot Dam Park. Het is fantastisch om met één van Nederlands meest erkende sportevents samen te werken met de oudste BMW-dealer van Nederland, die net als het Dam tot Dam Park gevestigd is in Zaandam. ”
Dam tot Dam Park
Het Dam tot Dam Park in Zaandam is tijdens de Damloop by Night en de Dam tot Damloop het meetingpoint voor lopers en supporters. Iedereen is van harte welkom om in dit park na te genieten van de geleverde prestaties, onder het genot van een hapje en een drankje. Het park is op zaterdag 22 september geopend van 08.00 tot 00.30 uur en op zondag 23 september van 08.00 tot 18.00 uur. Gedurende het weekend is er op het podium livemuziek en op zondag worden in het park ook de winnaars van de businessloop gehuldigd. Het is gratis toegankelijk voor individuele lopers, businessteamdeelnemers, maar ook vrienden, familie en collega’s van de lopers.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing