Neymar verlengt bij Replay

Neymar verlengt bij Replay
  • Sponsoring
  • 26 sep 2018 @ 00:01
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • MerkenSponsorshipInfluencermarketingVoetbal

De duurste voetballer ter wereld, Neymar, heeft zijn contract met Replay verlengd. De sterspeler van Paris Saint-Germain en het Braziliaanse elftal blijft nog zeker drie jaar aan het jeansmerk verbonden.

'Na drie jaar prettige samenwerking voelt Neymar Jr als vriend van de Replay-familie', zegt Matteo Sinigaglia, CEO van Replay, in een eerste reactie.

Tot augustus 2021 blijft Neymar ambassadeur van het Italiaanse jeansmerk. Dit betekent dat hij Replay zal blijven dragen en zo het merk onder de aandacht blijft brengen bij zijn ruim 100 miljoen instagram-volgers.

'Ik kan niet wachten om de nieuwe Hyperflex Plus-jeans te gaan dragen omdat ik weet dat ze geweldig zijn', aldus Neymar. Hij speelt uiteraard de hoofdrol in de nieuwe Hyperflex-campagne van Replay.



Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken