Neymar verlengt bij Replay
- Sponsoring
- 26 sep 2018 @ 00:01
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - MerkenSponsorshipInfluencermarketingVoetbal
- 26 sep 2018 @ 00:01
- Jeroen Mirck
De duurste voetballer ter wereld, Neymar, heeft zijn contract met Replay verlengd. De sterspeler van Paris Saint-Germain en het Braziliaanse elftal blijft nog zeker drie jaar aan het jeansmerk verbonden.
'Na drie jaar prettige samenwerking voelt Neymar Jr als vriend van de Replay-familie', zegt Matteo Sinigaglia, CEO van Replay, in een eerste reactie.
Tot augustus 2021 blijft Neymar ambassadeur van het Italiaanse jeansmerk. Dit betekent dat hij Replay zal blijven dragen en zo het merk onder de aandacht blijft brengen bij zijn ruim 100 miljoen instagram-volgers.
'Ik kan niet wachten om de nieuwe Hyperflex Plus-jeans te gaan dragen omdat ik weet dat ze geweldig zijn', aldus Neymar. Hij speelt uiteraard de hoofdrol in de nieuwe Hyperflex-campagne van Replay.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing