Tom Schreurs en Jasper Hunting naar EMM

Tom Schreurs en Jasper Hunting naar EMM
  • Sponsoring
  • 30 okt 2018 @ 11:42
  • 14828 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • PersonaliaPartnershipVoetbalMarketing

Eredivisie Media & Marketing (EMM) heeft het Brand Partnership Team versterkt met Jasper Hunting en Tom Schreurs. Hunting komt van House of Sports, Schreurs van FC Twente.

Het tweetal completeert per direct het team waar Mathijs Kraakman reeds deel van uitmaakt als Brand Partnership Executive. Alex Tielbeke geeft leiding aan het zogenoemde EMM Brand Partnership Team.

Veel marketing-ervaring

Jasper Hunting (37) is aangesteld als Brand Partnership Director en komt over van het gerenommeerde sportmarketing-bureau House of Sports, waar hij de afgelopen drie jaar eindverantwoordelijk was voor de commerciële zaken en brand partnerships. Uit de periode daarvoor brengt hij acht jaar sales- en marketingervaring bij verschillende partijen met zich mee, waaronder ‘Spieren voor Spieren’ en ‘Institute for International Research’.

Brand Partnership Manager Tom Schreurs (33) is afkomstig van FC Twente, waar hij de afgelopen tien jaar verschillende marketingfuncties vervulde. De afgelopen twee jaar was hij als hoofd Marketing verantwoordelijk voor alle B2C- en B2B-marketingconcepten.

Wat is EMM precies?

Eredivisie Media & Marketing (EMM) is in 2008 opgericht door de Eredivisieclubs en Endemol. In 2010 voegde de KNVB zich als partner en in 2012 verwierf FOX Networks Group een meerderheidsbelang (51%). EMM verzorgt de exploitatie van de collectieve media- en sponsorrechten namens de 18 Eredivisieclubs. Lopende partnerships zijn er met de Vriendenloterij (Maatschappelijk Partner Eredivisie), KPN (Hoofdsponsor Eredivisie) en met Official Suppliers Eredivisie zoals De Telegraaf, Voetbal International, Radio Veronica en Sportdirect.com . EMM is verder vooral bekend vanwege de exploitatie van de tv-zenders FOX Sports en Fpx.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken