Toyota sponsort Reddingsbrigade
- Sponsoring
- 9 okt 2018 @ 10:29
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SponsorshipPartnershipMaatschappij
- 9 okt 2018 @ 10:29
- Redactie Sponsoring
Reddingsbrigade Nederland is een samenwerking aangegaan met Toyota Nederland. De overkoepelende organisatie adviseert lokale reddingsbrigades over gebruik van de beste materialen voor levensreddende acties.
'De Land Cruiser is eenvoudigweg de beste optie', aldus Koen Breedveld, algemeen directeur bij Reddingsbrigade Nederland, die als doel heeft het voorkomen en bestrijden van de verdrinkingsdood. 'Uit onze ervaring blijkt dat de Toyota Land Cruiser de beste investering is in vergelijking tot andere terreinauto's.' De auto's moeten tien jaar meegaan. Volgens Breedveld weet je met de Land Cruiser 'gewoon dat dit ook gebeurt'.
Terreinauto's in dienst van Reddingsbrigade Nederland krijgen het flink voor hun kiezen. Breedveld: 'Je denkt wellicht dat het strand overal hetzelfde is, maar zand kent diverse diktes en structuren. Je hebt in Nederland zelfs drijfzand. Zo bekeken, is de Land Cruiser een medewerker die het zwaar te verduren heeft.'
Uitgerust als ambulance
'We hebben voor de Toyota gekozen vanwege zijn betrouwbaarheid, degelijkheid en duurzaamheid, maar ook vanwege de professionele wijze waarop Toyota Nederland de auto heeft laten prepareren. Een speciale coating zorgt dat zand geen vrij spel heeft. Verder kan de Land Cruiser uitgerust worden als ambulance omdat een gebruikelijke ziekenauto vast komt te zitten in het zand. Dat is inclusief een brancard met uitklapbaar onderstel', besluit Breedveld.
Jan-Christiaan Koenders, algemeen directeur Toyota Nederland: 'Als er één auto bestand is tegen de zwaarst denkbare omstandigheden, dan is dat de Land Cruiser. Niet voor niets wordt deze Toyota wereldwijd succesvol ingezet tijdens reddingsoperaties in moeilijk begaanbaar gebied. We hebben de Land Cruiser ontwikkeld om in dergelijke situaties levens te redden. Dankzij het oersterke ladderchassis kom je het zwaarste terrein in én hier weer uit.'
Maximale inzetbaarheid
De samenwerking tussen Reddingsbrigade Nederland en Toyota Nederland houdt in dat ook regionale posten gebruik kunnen maken van de technische expertise en inkoopcondities. In nauwe samenwerking tussen Reddingsbrigade Nederland en de technische specialisten van Toyota Nederland zijn de Toyota Land Cruiser en Toyota Hilux geprepareerd voor het bijzondere gebruik.
Uitgangspunten hierbij zijn maximale inzetbaarheid en duurzaamheid. Door deze aanpassingen gezamenlijk goed te ontwikkelen bespaart het de lokale post veel tijd en geld bij inzet van een nieuw strandvoertuig.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Marie-Stella-Maris steunt Wereld... 21-03-2025
- Cupra breidt betrokkenheid bij... 14-03-2025
- EasyToys en Steffie Weterings: It's... 13-03-2025
- Heineken sluit langdurig partnership... 11-03-2025
- Plus terug als Official Partner van... 04-03-2025
- Enterprise stuurt Ajax-fans op... 03-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center