ING Private Banking langer sponsor KLM Open

ING Private Banking langer sponsor KLM Open
  • Sponsoring
  • 23 nov 2018 @ 10:37
  • 11414 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • ZakelijkSponsorshipSport

ING Private Banking heeft de samenwerking met het KLM Open tot 2020 verlengd. De bank heeft ook de samenwerking met de NGF verlengd met twee jaar. Daarmee blijft ING PB de hoofdsponsor van het Nederlandse golf.

Na drie succesvolle sponsorjaren wil ING Private Banking samen met de NGF, KLM en organisator TIG Sports de golfsport verder blijven vernieuwen. Daarnaast heeft ING de ambitie om vanuit het thema ‘Handicap omlaag, spelplezier omhoog’ het spelplezier van golfliefhebbers te vergroten.

Als sponsor van de Nederlandse golfsport kijkt ING Private Banking uit naar de komende jaren en specifiek naar de 100ste editie van het KLM Open in 2019 op The International in Badhoevedorp, zo laat het bankbedrijf weten.

Daan Slooter, toernooidirecteur van KLM Open: ‘Wij zijn zeer gelukkig met de verlenging van het partnership. Nederland mag trots zijn op een sponsor die golf zo breed en intensief omarmt. Voor een geworteld en prestigieus toernooi als het KLM Open is het mede dankzij de impuls van ING Private Banking dat het zich verder heeft kunnen ontwikkelen en vernieuwen. Zo hebben we onder andere Beat the Pro kunnen introduceren. We kijken uit naar de verdere samenwerking tijdenms de komende twee jaar.'

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken