NN Group werkt samen met Fonds Gehandicaptensport

NN Group werkt samen met Fonds Gehandicaptensport
  • Sponsoring
  • 1 nov 2018 @ 12:51
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • PartnershipMaatschappijSport

NN Group en Fonds Gehandicaptensport gaan vanaf januari samenwerken om hardlopen voor mensen met een visuele beperking te verbeteren. Om dit te realiseren wordt de stichting 'Running Blind' gesteund.

Running Blind maakt het voor visueel beperkte hardlopers mogelijk te trainen en mee te doen aan hardloopwedstrijden. De doelstelling van de samenwerking is mensen met een visuele beperking motiveren om hard te lopen en gezamenlijk op zoek te gaan naar meer 'buddy's', die de lopers begeleiden tijdens zowel de trainingen als wedstrijden.

Nike Boor, directeur bij Fonds Gehandicaptensport: 'Voor de gehandicaptensport is NN een geweldige nieuwe partner. Samen gaan we de komende drie jaar de stichting Running Blind ondersteunen met als primaire doel om meer mensen met een visuele beperking aan het hardlopen te krijgen.'

Remco Barbier, Head of Branding van NN Group: 'NN is supporter van alle hardlopers en daar sluit deze samenwerking met Fonds Gehandicaptensport perfect op aan. Op deze manier kunnen we hardlopen toegankelijk maken voor een bredere groep sporters.'

Lopers met een visuele beperking kunnen deelnemen aan alle hardloopevenementen die NN sponsort; de NN Marathon Rotterdam, de NN CPC Loop Den Haag, de NN Zevenheuvelenloop en de NN Egmond Halve Marathon.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken