Radisson Hotel Group sponsor van CNN Business Traveller

Radisson Hotel Group sponsor van CNN Business Traveller
  • Sponsoring
  • 7 nov 2018 @ 10:33
  • 11086 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • MediaMerkenSponsorshipTelevisie

Radisson Hotel Group wordt de exclusieve sponsor van het populaire CNN-programma Business Traveller met Richard Quest, dat verslag doet van de trends in zakenreizen en innovaties in de reisindustrie.

De Radisson Hotel Group zal te zien zijn aan het begin en einde van het maandelijkse programma en in de break. In iedere aflevering is een ‘product placement’ segment te zien, genaamd ‘Travel Talk’ waarin gerenommeerde reisexperts worden geïnterviewd in de verschillende Radisson locaties over de hele wereld. De eerste aflevering met Radisson als sponsor wordt uitgezonden op 9 november.

Daarnaast is Radisson Hotel Group de exclusieve sponsor van de Business Traveller microsite voor digitale platforms.

 

CNN’s aanbod van nieuws en informatiediensten is beschikbaar in zeven verschillende talen op alle belangrijke TV, digitale en mobiele platforms met een bereik van meer dan 425 miljoen huishoudens over de gehele wereld. CNN International is de nummer 1 internationale tv-nieuws zender volgens alle vooraanstaande media-onderzoeken in Europa, het Midden-Oosten en Afrika, de Asia Pacific regio en Latijns-Amerika en bereikt de VS via CNNGo. 



Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken