Hertz partner van Beat Cycling Club

Hertz partner van Beat Cycling Club
  • Sponsoring
  • 10 dec 2018 @ 10:25
  • 9653 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Partnership

Hertz Benelux verbindt zich voor de komende twee seizoenen aan BEAT Cycling Club. Het logo van het autoverhuurbedrijf zal vanaf volgend seizoen worden toegevoegd op de kleding van zowel de BEAT weg- als baanploeg.

Daarnaast zal Hertz de club het komende seizoen uitrusten met een uitgebreid wagenpark.

 BEAT Cycling Club is actief in de professionele wielersport met een UCI baanploeg en een UCI continentale wegploeg. Om duurzaamheid te realiseren heeft BEAT deze wielerploegen opgericht vanuit een clubstructuur, zoals in andere sporten gebruikelijk is. Daarmee brengt BEAT tevens de eerste wielerploeg tot stand waar wielerliefhebbers actief onderdeel van uit maken. De club is in 2016 opgericht en actief in Nederland, België en Japan.

OS Tokio

Christiaan Moerman, marketingmanager Benelux, zegt over de samenwerking: ‘Vanaf de eerste ontmoeting was ik overtuigd van de professionaliteit van BEAT. De durf om geheel vernieuwend te zijn binnen de wielrennerij en daarmee te gaan voor het maximaal haalbare is iets waar Hertz zich in herkent en waar we graag in willen investeren. We kijken er naar uit om de komende twee jaar samen op te trekken richting de volgende doelen van de club, waaronder deelname van de BEAT baanrenners aan de Olympische spelen in Tokio.’

Geert Broekhuizen, medeoprichter BEAT: ‘Wij zijn enorm trots om een grote partij als Hertz toe te voegen aan onze Partner Club. De renners van onze baan- en wegploeg zijn voortdurend onderweg naar wedstrijden en trainingskampen over de hele wereld. Met de support van Hertz worden we niet alleen op de weg voorzien van een wagenpark, maar ook onze baanrenners kunnen op de support van Hertz rekenen onderweg naar wereldbekers en kampioenschappen. Daarnaast gaan we gezamenlijk een aanbod ontwikkelen om creatieve oplossingen te bieden aan iedere wielerliefhebber die de auto meeneemt voor een dag of week fietsplezier.’

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken