Red Bull roeit mee met Holland 8

Red Bull roeit mee met Holland 8
  • Sponsoring
  • 10 dec 2018 @ 00:02
  • 7240 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • PartnershipOlympische SpelenSport

De mannen acht van het Aegon Nationaal RoeiTeam kan op weg naar Tokio rekenen op de ondersteuning van Red Bull. Dit partnership bestrijkt de komende twee jaar.

KNRB-voorzitter Rutger Arisz maakte tijdens de eindejaarsbijeenkomst van de roeibond bekend dat beide partijen het eens zijn over een partnership tot 2021.

‘Dit prachtige partnership met Red Bull komt precies op het juiste moment’, aldus Hessel Evertse, technisch directeur van de KNRB. ‘We hebben net bepaald dat we met de Holland 8 vol voor Olympisch succes in Tokio gaan. Dan helpt het enorm dat we onze weg kunnen vervolgen met de support van zo een fantastisch merk.’

Gevleugelde mannenboot

Samen met Red Bull zal de bond het programma van deze mannenboot nog verder verbeteren. Zo krijgt de Holland 8, via de meer dan 800 sporters die het Oostenrijkse bedrijf inmiddels wereldwijd ondersteunt, toegang tot een enorme schat aan kennis, ervaring en faciliteiten die hen hopelijk vleugels geeft.

De KNRB en Red Bull werken op dit moment aan de gedetailleerde uitwerking van de plannen, zodat de Holland 8 met een vliegende start aan 2019 kan beginnen.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken