ConspiracySinc vernieuwt sponsoring Adecco

ConspiracySinc vernieuwt sponsoring Adecco
  • Sponsoring
  • 11 jan 2019 @ 12:48
  • 10682 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • SponsoringSportmarketingMerkenCampagnes

Met een nieuw thema blaast Adecco zijn sponsoring van sport-events nieuw leven in. ‘Supporter van Talent’ onderstreept de belangrijke rol die Adecco binnen en buiten de sport speelt. De sponsorpropositie is ontwikkeld door ConspiracySinc.

Adecco is al sinds 2000 actief in de voetbalwereld. Naast het werven van personeel rondom eindtoernooien en wedstrijden van Oranje is Adecco medeoprichter van het KNVB Talent Team, een project dat studenten de mogelijkheid biedt om zich via voetbal-gerelateerde stages voor te bereiden op hun professionele toekomst. Met ‘Supporter van Talent’ benadrukt Adecco haar bijzondere aandacht voor talent en de rol die het speelt bij het ontwikkelen van individuele kwaliteiten.

'Werk is meer dan een baantje'

Het Amsterdamse ConspiracySinc tekende voor het overkoepelende thema ‘Supporter van Talent’. Creative director Frank de Weijer: 'Dit thema benadrukt de oprechte interesse in de ontwikkeling van mensen, die we overal binnen het bedrijf tegenkomen. Werk is voor Adecco zoveel meer dan "een baantje". Werk geeft richting en energie, en helpt je om doelen te behalen. Met de juiste begeleiding kan talent uitgroeien tot de absolute top. Van het voetbalveld tot ver buiten de lijnen, in het dagelijkse leven.'

‘Supporter van Talent’ is onderdeel van #meerdanwerk, de brede positionering van het merk, die Adecco samen met ConspiracySinc ontwikkelde. Een mensgerichte positionering die de verschillende motivaties achter werk laat zien. Met deze positionering benadrukt Adecco dat zij verder kijkt dan het invullen van een vacature, omdat zij kijkt wat past, nu en in de toekomst.

Marketing-director Babs van de Voort: 'Adecco is benieuwd naar wat mensen motiveert. We weten dat salaris belangrijk is, maar uiteindelijk gaat het veel verder, er is namelijk zoveel meer dan werk.'

De komende tijd zal de campagne op allerlei niveaus met verschillende partners worden uitgerold.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken