Marketeer Shirley Kind promoveert naar directie Nederlandse Loterij

Marketeer Shirley Kind promoveert naar directie Nederlandse Loterij
  • Sponsoring
  • 4 jan 2019 @ 11:29
  • 12657 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • FondsenwervingPersonaliaMarketingKlantenserviceSales

Shirley Kind, head of marketing van Nederlandse Loterij, is gepromoveerd tot directielid. Ze is vanaf januari aangesteld in de functie van directeur Sales & Service.

Shirley Kind (35) heeft in de afgelopen acht jaar gebouwd aan versterking van het merk Staatsloterij in haar rol als onder meer Head of Marketing. Kind: ‘Mijn nieuwe rol als Directeur Sales & Service vind ik een fantastische uitdaging. Ik kijk ernaar uit om samen met mijn team en met onze partners verder te bouwen aan onze performance en de jaarlijkse afdracht aan Nederland.’

De samenstelling van het directieteam van Nederlandse Loterij ziet er vanaf januari als volgt uit: Niels Onkenhout (CEO), Arjan Blok (CFO), Bas van de Bunt (directeur Online en Business Development), Karin op den Kamp (directeur Corporate Affairs), Arno de Jong (directeur Brands & Portfoliomanagement), Shirley Kind (directeur Sales & Service) en Maurice Meijer (directeur IT & Operations).

Nederlandse Loterij is de naam achter zeven bekende kansspelen: Staatsloterij, Lotto, Eurojackpot, Miljoenenspel, Lucky Day, Krasloten en Toto. Jaarlijks investeert Nederlandse Loterij haar opbrengst in de Nederlandse sport via NOC*NSF, in achttien goede doelen op het gebied van gezondheid en beweging en in de Nederlandse samenleving via het ministerie van Financien.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken