TenCate Grass langer sponsor KNHB

TenCate Grass langer sponsor KNHB
  • Sponsoring
  • 3 jan 2019 @ 00:08
  • 9981 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • SportEvenementSponsorshipPartnership

TenCate Grass, fabrikant van innovatieve kunstgrassystemen, continueert zijn ondersteuning als Official Sponsor van de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB). Beide partijen werken al sinds 2014 samen en verlengen tot het EK 2021 in Amsterdam.

TenCate Grass plaatst voor dit toernooi een ‘state of the art’ veld en ondergrond in het Wagener Stadion. Zo blijft het ook in de toekomst mogelijk internationale toernooien in Amsterdam te spelen. 

Beide dochterondernemingen van TenCate Grass (ontwikkelaar GreenFields en installateur CSC Sport) hechten veel waarde aan de voortgezette samenwerking met de KNHB. Voor hen is de hockeybond een belangrijke link naar informatie en feedback om zo de velden te kunnen ontwikkelen naar de behoeften, veranderingen en uitdagingen van deze tijd.

Wederzijdse voordelen

Michael Vogel, CEO van TenCate Grass: 'De KNHB en TenCate Grass hebben gedurende de afgelopen jaren een nauwe samenwerking ontwikkeld. Wij beschouwen dit als een echt partnerschap met sterke wederzijdse voordelen. De geleverde velden voor de WK 2014, EK 2017 en Champions Trophy 2018 zijn hier een bevestiging van. Dit heeft ook sterk bijgedragen aan de naamsbekendheid van onze producten en bedrijven in het internationale hockeylandschap. Samen met de KNHB zijn wij aan het kijken naar de volgende stappen in kwaliteit, bespeelbaarheid en duurzaamheid van velden op alle niveaus.'

Erik Gerritsen, directeur KNHB: 'Wij streven altijd naar lange termijn relaties met onze partners, sponsoren en suppliers. Daarom zijn wij heel blij met deze duurzame verlenging tot en met 2022. Naast een goede samenwerking in de komende jaren zorgt deze overeenkomst er ook voor dat we het EK in 2021 op een prachtig en state of the art-veld kunnen spelen. Samen met TenCate Grass onderzoeken we de komende periode bovendien hoe we ervoor kunnen zorgen dat nieuwe velden qua duurzaamheid voldoen aan de eisen van deze tijd.'

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken