Remington in zee met Manchester United
- Sponsoring
- 20 feb 2019 @ 16:56
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - PartnershipMerkenVoetbal
- 20 feb 2019 @ 16:56
- Jeroen Mirck
Remington wordt een officiële partner van voetbalclub Manchester United. De samenwerking moet 'The Story of You'-campagne van het haarverzorgingsmerk ondersteunen en versterken.
Spectrum Brands Holdings en Manchester United hebben samen deze week een meerjarig, wereldwijd samenwerkingscontract ondertekend: Remington - het bekende merk voor haarverzorging, trimmen, scheren en ontharing - is onderdeel van Spectrum en wordt de officiële partner van de Manchester United Football Club op het vlak van elektrische stylingproducten.
Remington en de club, zowel het mannen- als het damesteam, gaan samenwerken aan het leveren van marketingcampagnes die zowel fans van Manchester United als van Remington aanspreken. Daarbij staan individualiteit en de kracht van zelfvertrouwen centraal.
The Story of You
De samenwerking ondersteunt en versterkt 'The Story of You'-campagne van Remington, die de missie van het merk uitdraagt: klanten het zelfvertrouwen geven dat ze nodig hebben om zichzelf te durven zijn in het besef dat elk mens wordt gevormd door zijn of haar persoonlijke trajecten, ervaringen, waarden en ambities. De samenwerking heeft als doel mensen te inspireren om de slogan 'Get Your You On' te realiseren zodat ze gemotiveerd en vol vertrouwen kunnen 'scoren' - wat ze ook doen.
Richard Arnold, Group Managing Director van Manchester United: 'Remington is een van de bekendste en meest vertrouwde merken in hun sector en een welkome aanvulling op onze familie van handelspartners. Onze samenwerking is niet alleen gericht op het onder de aandacht brengen van hoogwaardige stylingproducten, maar ook op het stimuleren van individualiteit door middel van krachtige acties en campagnes in samenwerking met zowel het mannen- als het damesteam van Manchester United.'
'Remington doorbreekt patronen'
Tim Wright, vice-president Appliances voor Spectrum Brands Holdings: 'Onze samenwerking met Manchester United is voor ons een fantastische mogelijkheid om de kwaliteit en veelzijdigheid van Remington-producten voor het voetlicht te brengen bij gepassioneerde fans van het grootste en meest bewonderde sportmerk in de wereld. We hebben een indrukwekkende staat van dienst als het gaat om het doorbreken van patronen met onze productinnovatie wereldwijd, en we zijn van mening dat dit zeker naar voren zal komen in onze samenwerking met Manchester United - ook omdat we activiteiten ondernemen met zowel het mannen- als het damesteam.'
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing