Vuelta Holanda 2020 kiest voor SportVibes en Triple Double

Vuelta Holanda 2020 kiest voor SportVibes en Triple Double
  • Sponsoring
  • 22 feb 2019 @ 00:19
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • SportmarketingEvenementSport

Sportmarketingbureaus SportVibes en Triple Double gaan allebei aan de slag voor de projectorganisatie van La Vuelta Holanda 2020. De Ronde van Spanje doet volgend jaar Utrecht, 's-Hertogenbosch en Breda aan.

De organiserende steden (Utrecht, 's-Hertogenbosch, Breda) en provincies (Utrecht, Noord-Brabant) presenteerden gisteren in Breda de routes van de Vuelta Holanda 2020. De organisatie van het evenement staat onder leiding van projectdirecteur Martijn van Hulsteijn en bestaat uit afgevaardigden van de verschillende gemeentes en provincies.

Twee sportmarketingbureaus

La Vuelta Holanda heeft twee sportmarketingbureaus aan de projectorganisatie toegevoegd: SportVibes en Triple Double. Waar Triple Double verantwoordelijk is voor de marketingstrategie en partnership-ontwikkeling, neemt SportVibes de taken op het gebied van communicatie en eventmanagement op zich. 

Projectdirecteur Martijn van Hulsteijn van La Vuelta Holanda (foto, midden): 'Nu de routes bekend zijn, gaan we aan de slag met de verdere invulling van het evenement. Thema's hierbij zijn feest, gezond stedelijk leven en duurzaamheid. We zijn verheugd dat we onder leiding van SportVibes en Triple Double hier verdere invulling aan gaan geven.'

Maximaal profiteren

Michel van Grunsven, partner van Triple Double: 'Het is voor ons een enorme eer dat we gevraagd zijn onze ruime sportmarketing-kennis en ervaring in te zetten voor zo’n groots wielerevenement in Nederland. De afgelopen weken hebben we hard gewerkt aan de huisstijl van het evenement, de promotievideo en de basis voor de website. De komende maanden gaan we samen met onze collega’s van SportVibes en alle andere partners werken aan La Vuelta Holanda waar iedereen trots op is en het bedrijfsleven natuurlijk maximaal van kan profiteren.'

Imre van Leeuwen, director events van SportVibes: 'La Vuelta Holanda is de derde grote ronde die de stad Utrecht aandoet. Ook wij maken met het werken voor La Vuelta Holanda ons wielerpalmares compleet. De ervaring die we de afgelopen jaren binnen de verschillende disciplines met de grote rondes hebben opgedaan zullen we inzetten om ook van dit evenement weer een groot wielerfeest te maken. Ons team organiseerde de drukbezochte routepresentatie in de Grote Kerk van Breda gisteren en dat was een fantastische start van dit traject.'

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken