Grolsch is partner van Nederlands Film Festival
- Sponsoring
- 19 mrt 2019 @ 11:15
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - Kunst & CultuurPartnershipMerken
- 19 mrt 2019 @ 11:15
- Jeroen Mirck
Grolsch en het Nederlands Film Festival (NFF) gaan vanaf 2019 een samenwerking aan voor minimaal drie jaar. Met het partnership willen beide partners de eigenzinnigheid en het karakter van de Nederlandse film stimuleren en vieren.
Ard Bossema, Marketing & Strategy Director van Grolsch: 'Wij houden van film. Liefst films waarin mensen worden geïnspireerd hun eigen pad te volgen, eigen keuzes te maken. Films met karakter noemen wij dat. Al jaren genieten vele Nederlanders van het ploppen en drinken van een Grolsch beugel als zij in de bioscoop een film kijken. Om dit nog aantrekkelijker te maken, zijn wij deze mooie samenwerking met het Nederlands Film Festival gestart. Als partner van NFF ondersteunt en inspireert Grolsch filmtalenten hun eigen pad te volgen.'
Silvia van der Heiden, algemeen directeur van het Nederlands Film Festival: 'Grolsch en NFF vullen elkaar perfect aan. NFF biedt het platform waar makers en filmliefhebbers samenkomen om kennis te delen, verdieping te geven en te genieten van film. Grolsch versterkt de festivalbeleving met Grolsch Pilsener. Wij kijken zeer uit naar dit partnership.'
Het 39e Nederlands Film Festival vindt plaats van vrijdag 27 september t/m zaterdag 5 oktober 2019. Op vrijdag 4 oktober worden de Gouden Kalveren uitgereikt. Tijdens het NFF kunnen bezoekers op alle festivallocaties de beste, mooiste, nieuwste en meest spraakmakende films bekijken onder het genot van een Grolsch-biertje.
Ook jaarrond zie je het NFF in 2019 op verschillende plekken met (nieuwe) inspirerende samenwerkingen, zoals vier keer per jaar door het hele land in de filmtheaters tijdens de Nederlandse Filmnacht en twee keer per jaar bij speciale voorpremières tijdens Hollands Nieuwste in samenwerking met Pathé en BankGiro Loterij. Voor alle film, televisie en interactive professionals in de sector is er vier keer per jaar NFF Extended, georganiseerd in samenwerking met veel partijen uit de sector.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
- Heineken hoofdsponsor Amsterdam 750... 27-02-2024
- Emirates start partnerschap met... 26-02-2024
- Exact sponsor WK shorttrack 2024 23-02-2024
- EasyJet komende drie jaar officiële... 21-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing