KLM stapt in hardlopen
- Sponsoring
- 12 mrt 2019 @ 11:21
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - PartnershipSportSponsoring
- 12 mrt 2019 @ 11:21
- Lucas Boon
KLM heeft zich als titelsponsor verbonden aan hardloopconcept Urban Trial Series en wil daarmee zijn positie in het 'running domein' versterken.
Samen met reisorganisatie TUI biedt de luchtvaartmaatschappij zogenoemde marathonpakketten (inclusief vlucht, hotel en startbewijs) aan en met sportmerk Asics ontwikkelt KLM producten om de hardloper te faciliteren.
Daarnaast blijft KLM zich verbinden aan de Amsterdam Marathon, Dam tot Damloop en Curaçao Marathon. De hardloopactiviteiten zijn toegankelijk voor zowel klanten als medewerkers, omdat KLM naar eigen zeggen de vitaliteit van zijn personeel hoog in het vaandel heeft staan.
Passie
Harm Kreulen, directeur KLM Nederland, laat weten: 'Met het sponsoren van de Urban Trial Series zet KLM een belangrijke stap op het gebied van hardlopen. Running is erg populair onder onze klanten en deze series sluiten naadloos aan op wat wij willen uitdragen, namelijk samen op een sportieve manier de wereld ontdekken. Als supporter van deze sport willen we de komende jaren een positieve bijdrage leveren aan de passie van onze klanten én medewerkers.'
Over
De KLM Urban Trail Series is een hardloopconcept met 13 runs per jaar door verschillende steden in Nederland. Elke serie laat de deelnemer in 5 of 10 kilometer kennismaken met de vaak verborgen bezienswaardigheden van een stad. Het parcours gaat over pleinen en bruggen en door kerken en theaters. Niet de snelheid, maar de beleving moet voorop staan.
Ga voor meer informatie naar de website.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing