KLM stapt in hardlopen

KLM stapt in hardlopen
  • Sponsoring
  • 12 mrt 2019 @ 11:21
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • PartnershipSportSponsoring

KLM heeft zich als titelsponsor verbonden aan hardloopconcept Urban Trial Series en wil daarmee zijn positie in het 'running domein' versterken.

Samen met reisorganisatie TUI biedt de luchtvaartmaatschappij zogenoemde marathonpakketten (inclusief vlucht, hotel en startbewijs) aan en met sportmerk Asics ontwikkelt KLM producten om de hardloper te faciliteren.

Daarnaast blijft KLM zich verbinden aan de Amsterdam Marathon, Dam tot Damloop en Curaçao Marathon. De hardloopactiviteiten zijn toegankelijk voor zowel klanten als medewerkers, omdat KLM naar eigen zeggen de vitaliteit van zijn personeel hoog in het vaandel heeft staan.

Passie

Harm Kreulen, directeur KLM Nederland, laat weten: 'Met het sponsoren van de Urban Trial Series zet KLM een belangrijke stap op het gebied van hardlopen. Running is erg populair onder onze klanten en deze series sluiten naadloos aan op wat wij willen uitdragen, namelijk samen op een sportieve manier de wereld ontdekken. Als supporter van deze sport willen we de komende jaren een positieve bijdrage leveren aan de passie van onze klanten én medewerkers.'

Over

De KLM Urban Trail Series is een hardloopconcept met 13 runs per jaar door verschillende steden in Nederland. Elke serie laat de deelnemer in 5 of 10 kilometer kennismaken met de vaak verborgen bezienswaardigheden van een stad. Het parcours gaat over pleinen en bruggen en door kerken en theaters. Niet de snelheid, maar de beleving moet voorop staan.

Ga voor meer informatie naar de website.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken