Pepsi en Tomorrowland op zoek naar dj-talent

Pepsi en Tomorrowland op zoek naar dj-talent
  • Sponsoring
  • 20 mrt 2019 @ 09:47
  • 21339 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • EntertainmentSponsorship

Om de tweejarige samenwerking met festival Tomorrowland te vieren heeft Pepsi Max een internationale dj-competitie genaamd The Sound of Tomorrow opgezet.

De competitie moet 'talent van morgen' een kans geven om carrière te maken in de dance-scene. De Nederlandse dj Fedde Le Grand gaat de tien geselecteerde finalisten een masterclass geven. Hij neemt ook de soundtrack voor de campagne op om zodoende potentiële deelnemers te inspireren. De winnaar van de competitie brengt uiteindelijk zijn eigen remixversie van het nummer uit.


Fedde Le Grand.

Voortbouwen

Mark Kirkham, head of marketing & innovation bij Pepsico West Europe beverages, laat weten: 'We zijn verheugd om voort te bouwen op het partnerschap met Tomorrowland en om de rol van Pepsi Max in de industrie te vergroten. Muziek heeft altijd in ons DNA gezeten en we zijn er trots op om een platform te kunnen creëren voor opkomende artiesten. Als een van de grootste festivals ter wereld is Tomorrowland de juiste partner om ons verder te helpen dit tot leven te brengen en muziekliefhebbers op een nieuwe manier met elkaar te verbinden.'

Over

Dance-festival Tomorrowland is in 2005 opgericht en vindt ieder jaar plaats in het Belgische Boom. De organisatie verwacht dit jaar 400.000 bezoekers verspreid over twee weekenden.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken