ABN Amro langer hoofdsponsor Singer Laren

ABN Amro langer hoofdsponsor Singer Laren
  • Sponsoring
  • 25 apr 2019 @ 10:48
  • 13916 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • SponsorshipKunst & Cultuur

ABN Amro heeft het sponsorcontract met Singer Laren verlengd tot eind 2021. De bank is alweer sinds 1992 hoofdsponsor van het museum.

'Een museum, met een schitterend in 2017 verbouwd theater en een door Piet Oudolf ontworpen beeldentuin, maakt Singer Laren uniek in haar soort”, zegt Ilona Roolvink (ABN Amro) over de samenwerking met Singer Laren. 'We merken dat onze relaties het waarderen om uitgenodigd te worden in Singer Laren.'

Evert van Os, algemeen directeur van Singer Laren: 'Als museum en theater investeren we altijd in de lange termijn. Wij zijn blij met de duurzame relatie met ABN Amro van meer dan 26 jaar. In die jaren hebben we veel meegemaakt en ABN Amro heeft al die jaren als een betrouwbare partner aan onze zijde gestaan. We voelen ons nu gesteund door het verlenging van dit partnership.'

Foto: Evert van Os (links) en Ilona Roolvink (Fotograaf: Hannie Verhoeven)

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken