BinckBank sponsort Dam tot Dam FietsClassic
- Sponsoring
- 4 apr 2019 @ 00:49
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - SportSponsorshipEvenement
- 4 apr 2019 @ 00:49
- Jeroen Mirck
BinckBank is de nieuwe titelsponsor van de Dam tot Dam FietsClassic. Het fietsevenement van Le Champion, met een start vanaf de Dam in Amsterdam en passage door de IJtunnel, draagt vanaf nu de naam van de nieuwe hoofdsponsor.
In Hotel Inntel in Zaandam waren woensdag tientallen partners aanwezig die verbonden zijn aan de Dam tot Dam FietsClassic, Dam tot Damloop en Dam tot Dam Wandeltocht. Tijdens deze partnerbijeenkomst werd, samen met organisator Le Champion, uitgekeken naar de evenementen die in het weekend van 21 en 22 september plaatsvinden.
BinckBank als wielersponsor
BinckBank is sinds 2017 actief in de wielerwereld via de BinckBank Tour en de vorige week verreden E3 BinckBank Classic, twee topwedstrijden in het professionele wielercircuit. Maar ook lokale fietsevenementen worden actief ondersteund.
'Wielrenners kiezen heel bewust en zelfstandig hun doelen, terwijl BinckBank graag een bank wil zijn voor actieve Nederlanders die – financiële - onafhankelijkheid nastreven en al beleggend de eigen koers bepalen. De sponsoring van de Dam tot Dam FietsClassic past daar dus prima bij', aldus Jon Thissen, manager Marketing & Sales BinckBank Nederland.
Groot fietsevenement
De BinckBank Dam tot Dam FietsClassic is één van de grootste fietsevenementen van Nederland en vindt dit jaar plaats op zondag 22 september. De klassieker, die voor de dertiende keer plaatsvindt, heeft een uniek karakter en een bijzondere start op de Dam in Amsterdam, voor het Koninklijk Paleis. Daarna volgt al snel de befaamde doorgang door de IJtunnel, iets wat slecht één keer per jaar mogelijk is. De routes over 40, 60, 85, 105 en 150 km komen langs prachtige Noord-Hollandse plaatsen met ‘Dam’ in de naam, waaronder Zaandam, Monnickendam en Volendam.
De inschrijving van de BinckBank Dam tot Dam FietsClassic is geopend op Damtotdamfietsclassic.nl. Maximaal 6.000 deelnemers kunnen op 22 september 2019 meedoen aan deze klassieker.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing