Iconix gaat partnership aan met Apenkooi Events

Iconix gaat partnership aan met Apenkooi Events
  • Sponsoring
  • 26 apr 2019 @ 10:05
  • 17165 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • EvenementSponsorshipEntertainment

Iconix Energy Drink heeft een tweejarig partnership gesloten met festivalorganisator Apenkooi Events. De energiedrank wordt geschonken op festivals als DGTL, Amsterdam Open Air en By The Creek.

Begin dit jaar werd Iconix op de markt gebracht. Het merk wil met zijn 'uitgebalanceerde mix van ingrediënten uit natuurlijke bron' inspelen op de vraag naar een verantwoordelijk alternatief van de consument. In februari werd bekend dat Iconix een sponsorship van 9,5 jaar met Ajax aangaat. Het partnership met Apenkooi Events is de tweede grote samenwerking van het merk. Het drankje is tevens verkrijgbaar bij onder meer Albert Heijn, Shell en Sligro.

Verduurzamen

Tom Pruim, brand manager bij Iconix, laat weten: 'De samenwerking met Apenkooi Events past bij ons merk vanwege het gemeenschappelijke gedachtegoed om op een verantwoordelijke manier te willen acteren. Waar wij het gezondere alternatief zijn in de energydrink-markt, is Apenkooi continu bezig om zijn evenementen te verduurzamen.'

Tom Veldhuis, managing partner van Apenkooi Events, voegt daaraan toe: 'Wij vinden het belangrijk om bezoekers van onze festivals verantwoorde drankkeuzes te kunnen bieden. Met Iconix als partner kunnen we dit mogelijk maken.'

 

Beeld: Festivalbezoeker op DGTL, door Tim Buiting.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken